2017 m. šaltojo sezono spalvų paletė: dekorui, aprangai ir kt.


MISIJA: SULIEKNĖTI IKI VESTUVIŲ

Fotografas Redijus Anikanovas www.redijus.com
Jeigu ruošiatės vestuvėms, turbūt jau spėjote pagalvoti apie scenarijų, svečius, makiažą, suknelę ir... gražesnes kūno linijas. Tokiu atveju norisi per trumpiausią laiką pasiekti stulbinančius rezultatus. Visgi užsimojus atsikratyti papildomų riebaliukų liemens ar sėdmenų srityje, vargu ar padės net ir griežčiausios dietos. Tad kaip įgyvendinti savo misiją, nesigadinant šventinio pasiruošimo džiaugsmo ir sveikatos?

Geriausia dieta – jokios dietos

Jeigu tikėjotės išgirsti apie ypatingą „nuotakos“, grikių, baltymų ar kitokią dietą, kurios dėka per savaitę neteksite 10 kilogramų – teks jus nuvilti. Tokios dietos toli gražu nėra joks aštuntasis pasaulio stebuklas - poveikis trumpalaikis, o šokas organizmui pavers jus irzlia ir išsekusia jaunąja. Grožio ir kūno estetikos srityje 10 metų patirtį turinti „Studio Shape“ klinikos specialistė Dijana Jankauskienė įspėja, kad pasirinkus tokį lieknėjimo kelią, o po vestuvių prisiminus senus įpročius, svoris grįš su kaupu. Blogiausiu atveju, sugadinta medžiagų apykaita gali lemti ir rimtesnius sveikatos sutrikimus. Vietoje badavimo - peržiūrėkite savo racioną ir tiesiog sumažinkite per parą suvartojamų kalorijų kiekį 100-300 kcal., atsisakant miltinių produktų, saldumynų ar riebių kepinių – rinkitės visaverčius produktus, valgykite daugiau daržovių ir nepamirškite gerti vandens.

Paverskite sportą maloniu įpročiu

Fizinis aktyvumas tikrai prisideda prie kūno linijų dailinimo, tačiau tai neturi virsti prievole ir sekinti – radusi laisvą minutę pasimankštinkite namuose arba rinkitės kitas jums malonias veiklas: ilgus pasivaikščiojimus ar prasibėgimus parke, o galbūt netgi šokdynę ar badmintoną. Pavyzdžiui, Kembridžo kunigaikštienė Kate Middleton ruošdamasi karališkoms vestuvėms užsiiminėjo fitnesu ir nemažai laiko skyrė ne kam kitam, o paprasčiausiems pasivažinėjimams dviračiu. Tokia fizinė veikla ne tik degina riebaliukus be jokių papildomų išlaidų, skatina medžiagų apykaitą, bet ir veikia kaip atpalaiduojanti terapija po įtemptos darbo dienos.

Derinkite keletą metodų

Efektyviam lieknėjimui reikalinga greita medžiagų apykaita ir balansas tarp suvartojamų ir sudeginamų kalorijų, tačiau siekiant efektyvaus rezultato, rekomenduojama pasitelkti ir pagalbines procedūras. Masažas suaktyvina kraujotaką ir limfos tekėjimą, o infraraudonųjų spindulių pirtis valo organizmą, pašalina šlakus.
Dažna moterų problema – ne bendras kilogramų skaičius, o konkreti probleminė kūno zona: stambios šlaunys, atsikišęs pilvukas, ne itin dailios rankos ar nugaros sritis. Tokiu atveju vien sportas ir sveika mityba gali negelbėti, nes kilogramai tirps visai ne ten, kur norėtųsi. Šiandien ne tik užsienio šalyse, bet ir Lietuvoje atliekamos moksliškai patvirtintos procedūros, kurios sumažina apimtis pilvo, sėdmenų ar šlaunų zonose be jokių chirurginių intervencijų. „Radijo dažnio bangomis pasiekiami gilūs odos sluoksniai, kuriuose suardomos riebalinės ląstelės. Užtenka trijų tokių procedūrų, suderintų su sveika mityba bei sportu ir galima džiaugtis dydžiu mažesniais drabužiais. Tai pavojinga toms, kurios vestuvių suknelę pirko iš anksto“, - juokauja „Studio Shape“ klinikos specialistė D. Jankauskienė.

Veikite nedelsiant

Vestuvėms pradedama ruoštis likus mažiausiai pusei metų iki lemtingosios akimirkos, todėl nepalikite savo noro patobulinti kūno linijas „pirmadieniui“ ar paskutinei savaitei. Norint atsikratyti papildomų kilogramų ar išryškinti kūno privalumus, net ir efektyviausioms priemonėms reikalingas laikas, tad jei vaizdas veidrodyje pradėjo neraminti – pasiryžkite ir pradėkite veikti. Emocinis nusiteikimas ir palaikymas labai svarbus, todėl papasakokite apie savo tikslą geriausiai draugei ar vyrui – taip turėsite stimulą keistis ir jausite atsakomybę.
 
 
Daugiau apie tai kaip būti gražiomis skaitykite rubrikoje GROŽIS
Tavo komentaras
Tavo vardas
El. paštas
Tai ką galvoji
     (Mes tikimės viskas padorumo ribose)
Facebook draugai rekomenduoja
0
Komentarai