Kaip sukurti vestuvių albumą

VILIOJANTI IR KARŠTA TENERIFĖ JAUNAVEDŽIAMS

Nuotrauka fotografo Lino Dambrausko
Esi išvarginta vestuvių planavimo ir nori pagulėti bei pailsėti paplūdimyje, o tavo jaunikis plaukioti su delfinais ar kopti uolomis? Savo medaus mėnesiui rinkitės Tenerifę, kur suderinsite abiejų pomėgius, atrasite aktyvų ir pasyvų poilsį, mėgausitės šiltu oru, vandenynu, kalnais ir nuostabia gamta. Nesvarbu, kuriuo metų laiku suplanuosite kopinėti medų, visus metus jūsų lauks ne žemesnė nei +25 temperatūra.
Savo įspūdžiais iš medaus mėnesio Tenerifėje su mumis sutiko pasidalinti kelios poros.

Kodėl sutuoktiniai rekomenduoja rinktis Tenerifę?

Gintarė ir Kazimieras svajoja grįžti ten ilgam laikui
„Tenerifę pasirinkome todėl, kad norėjome išvažiuoti kur nors tolėliau nuo žemyninės Europos dalies. Norėjosi savarankiškesnių atostogų negu viešbutyje, kur viskas įskaičiuota ir visas veiksmas sukasi aplink baseiną ir restoraną“, – įspūdžiais dalijosi Kazimieras.
„Per atostogas su vyru darėme tai, ko nebuvome darę anksčiau: lipome iki Teidės ugnikalnio viršūnės, šokome nuo uolų į vandenyną, kopėme į uolas, žygiavome Masca tarpekliu, plaukėme į vandenyną stebėti delfinų ir banginių, apvažiavom visą salą aplankydami tiek mažesnius miestelius, tiek ir sostinę. Nauji potyriai labai stiprina santykius. Tikrai nesigailime, kad savo medaus mėnesiui pasirinkome Tenerifę, svajojam sugrįžti ir ilgesniam laikui“, – prisiminimais dalijosi Gintarė.
Rositos ir Manto naktiniai pasiklydimai ir pasivaikščiojimai greitkeliu
Rositos ir Manto nuotykiai prasidėjo iškart atskridus į salą. Sugedusi mašina, naktinis pasivaikščiojimas greitkeliu, pasiklydimas Teidės nacionaliniam parke, visa tai atnešė daug juoko į jų atostogas. Pora būtinai rekomenduoja aplankyti nuostabų zoologijos sodą „Loro park“ – jame vyksta nepakartojami orkų ir delfinų pasirodymai. Taip pat jiems labai patiko žygis Masca tarpekliu, kuriame pamatysite neišpasakyto grožio gamtą. Ugnikalnis Teidė buvo įdomiausias dalykas poros kelionėje, nuo viršūnės atsiveria nuostabūs salos vaizdai.
„Manau, kad Tenerifė ypatinga tuo, kad kiekvienas miestelis yra skirtingas ir turi savo išskirtinumo. Čia planuojame sugrįžti ir vėl. Važiuoti tikrai verta, nes šioje saloje kiekvienas atras sau skirtas pramogas“, – įspūdžiais dalijosi Rosita.
Deimantės ir Mindaugo atradimai
  • Sutuoktiniai manė, kad ši sala bus panaši į kitas populiarias atostogų vietas kaip Egiptas, Tunisas ar Turkija. Tačiau klydo – Deimantė ir Mindaugas išvydo salą, kurioje galima rasti viską – kalnus, vandenyną, žaluma ir dykumas. „Nesitikėjome, kad šioje saloje gali būti tiek pramogų ir skanaus maisto“, – įspūdžiais dalijosi jauna pora.
  • „Labiausiai Tenerifę rekomenduojame aplankyti aktyvių atostogų mėgėjams. Nepasigailės tie, kurie mėgsta laipioti uolomis, užsiima vandens sportu, mėgsta eiti į žygius. Čia atvažiavę pasiryžome išbandyti ir banglentes. Užsisakėme vienos dienos kursą ir likome sužavėti.
  • Vykstantiems atostogauti patariame aplankyti Loro parką, nuvykti pasivaikščioti kalnais, pakilti į Mėnulio slėnį. Džiaugiamės, kad atvykome į Tenerifę atostogų. Rinkdamiesi atostogų kursą, pirmiausia, visada pagalvojame apie šią salą“, – patarimais dalijosi Deimantė.
ApieVestuves.lt redaktorės Simonos įspūdžiai iš atostogų Tenerifėje ČIA.

Pagrindinės pramogos, kurias jaunavedžiai rekomenduoja Tenerifėje

Per atostogas norite ir pailsėti, ir nuveikti kažką ekstremalaus bei nepamirštamo. Šioje saloje galėsite mėgautis nuostabaus grožio paplūdimiais, bangomis, aktyviomis pramogomis ir naujais potyriais, kurie dar labiau sustiprins jūsų santykius.
  • Loro vandens parkas: vienas geriausių pasaulyje zoologijos, botanikos sodas ir delfinariumas viename.
  • Delfinų ir banginių stebėjimas: plaukite laivu stebėti, kur būriuojasi delfinai ir banginiai –įspūdžiai garantuoti!
  • Kopimas į uolas: Tenerifė kalnuota sala, todėl rekomenduojame pabandyti kopimą į uolas.
  • Teidės ugnikalnis ir nacionalinis parkas: šiame parke galėsite grožėtis nuostabia ir didinga gamta bei užkopti į 3718 metrų aukščio Teidės viršūnę, kuri yra aukščiausia Ispanijoje, o nuo jos atsiveria visas salos vaizdas.
  • Žygis Masca tarpekliu: šiuo tarpekliu per keturias valandas nusileisite iki jūros lygio ir kanojomis parplauksite į artimiausia miestelį, kas gali būti romantiškiau, nei pavargus abiem po žygio plaukti romantiškai apsikabinus kanoja. Arba galite rinktis ožkų taką, kuris yra virš vienos populiariausių Tenerifės lankytinų vietų – Mascos. Pamatysite, kur gyvena ir vaikšto kalnų ožkos.
  • Siam vandens parkas: labiausiai mėgstamas ir turistų labiausiai giriamas parkas pasaulyje.
  • Skirti vieną dieną ir apvažiuoti visą salą. Pamatyti gamtos įvairovę ir klimato skirtumus. Aplankykite sostinę Santa Krusą ir kitus mažus ir unikalius miestelius. Icod de los Vinos miestelyje rasite drakono medį, kuriam virš 1000 metų. La Orotava – daug didingos architektūros. Los Gigantes – išvysite milžiniškus skardžius, iki kurių galite atplaukti laivu.
  • Irklentės: ir kūnui, ir sielai naudingas sportas, kuris nereikalauja specialaus pasiruošimo.
  • Las Americas: jei norėsite vieną dieną skirti apsipirkimui parduotuvėse, kuriose garsių prekių ženklų drabužiai yra žymiai pigesni, ar tiesiog su savo vyru pašėlti iki paryčių, apsilankykite šioje pramogų ir naktinių klubų sostinėje.
  • Laukiniai paplūdimiai: žmogaus nepaliesti paplūdimiai, kuriuose renkasi banglenčių gerbėjai ir kaituotojai, čia pamatysite beprotiško aukščio bangas, kurios tikrai paliks neišdildomą įspūdį.

Ar jau skaitei apie:

Tavo komentaras
Tavo vardas
El. paštas
Tai ką galvoji
     (Mes tikimės viskas padorumo ribose)