Nuotakų mados savaitė (video)

SVAJONIŲ IŠSIPILDYMAS MAURICIJAUS SALOJE

Nuotrauka iš poros asm. arhyvo

„Mūsų meilės istorija prasidėjo prieš 9 metus“, – taip istoriją apie tobulas vestuves pradeda Dovilė. Klausantis jos pasakojimo galima jausti, kaip ji vis dar gyvena ta nuostabia, intymia akimirka, kai su vyru tapo viena šeima. Šiomis dienomis darosi populiaru pabėgti dviese ir daryti šventę tik sau, švęsti meilę dviese.

Nuotraukaiš poros asm. archyvo

2013 metais spalio 17 dieną mano vyras man pasipiršo. Šių metų birželio 16 dieną amžiną meilę vienas kitam prisiekėme Mauricijaus saloje, esančioje Indijos vandenyne. Drąsiai galime teigti, kad Mauricijaus sala – rojaus kampelis žemėje.

Kitaip nei daugelis mūsų draugų savo vestuves įsivaizdavome dviese, kokioje egzotiškoje saloje, ant jūros kranto. Abu pasvajodavome apie tokias vestuves, kol pagaliau mūsų svajonės virto realybe. Dabar galim drąsiai sakyti: „Svajokite atsargiai, nes svajonės pildosi.“

Iš tikrųjų džiaugiamės, kad mūsų tėvai labai supratingi ir palaikė mūsų sprendimą susituokti tik dviese. Kadangi gyvename Londone, visas vestuvių planavimas vyko elektroniniu paštu. Susiradome kelionių agentūrą „West Express“, kurios paslaugomis ir pasinaudojome. Svarstėme kelis vestuvių variantus tarp Mauricijaus ir Seišelių. Bet galiausiai pasirinkome Mauricijaus salą. Norėjosi šventės tik dviem kokioje egzotiškoje saloje. Labai daug internete skaitinėjomės apie šią salą, labai daug nuotraukų žiūrėjome, ir mums pasirodė ši sala tarsi rojaus kampelis žemėje. Tai pat esu skaičiusi apie kitų vestuves šioje saloje. Žmonės rekomendavo aplankyti Mauricijų. Agentūra pasirūpino beveik viskuo, mums reikėjo tik susitvarkyti reikiamus dokumentus santuokai.

Nuotrauka iš poros asm. archyvo

Vestuvių rytas prasidėjo kiek neįprastai... Papusryčiavome, išsimaudėme vandenyne ir apie 13 val. prasidėjo ruošimasis. Į viešbučio kambarį atėjo dvi panelės iš SPA, kurios darė man šukuoseną bei makiažą. Tuo tarpu mano vyras buvo nusiųstas į kitą kambarį ruoštis vienas.

Ceremonija prasidėjo 16 val. ant jūros kranto. Viskas vyko anglų kalba. Po ceremonijos vyko vestuvinė fotosesija paplūdimyje bei viešbučio teritorijoje. Apie 19 val. vakarieniavome ant jūros kranto, tai buvo romantiška vestuvinė vakarienė.

Mūsų vestuvės buvo lyg pasaka, diena praėjo labai greitai, bet įspūdžiai dar ilgai išliks. Esame labai laimingi, kad nepaklausėme kitų nuomonės ir nusprendėme susituokti tik dviese. Tikrai nieko nekeistume ir viską darytume taip pat. Vestuvės Mauricijuje mums kainavo žymiau pigiau, nei būtume šventę Lietuvoje.

Sala yra tikras tikras rojaus kampelis! Puiki vieta vestuvėms dviem! Visi mūsų lūkesčiai pasiteisino, tai buvo tobulos vestuvės.

Visiems, kurie galbūt dvejoja dėl vestuvių dviese: nedvejokite, nes ši šventė skirta tik Jums, mėgaukitės ja.

Ar jau skaitei apie :

Tavo komentaras
Tavo vardas
El. paštas
Tai ką galvoji
     (Mes tikimės viskas padorumo ribose)